Вперше зустрівся з таким на щоденнику Jaruschka, сподобалось.



От вирішив собі опублікувати одну. Хто там хотів "інтелектом блеснути"...

Отже правила: можна задавати питання на які я відповідатиму лише так або ні. Завдання - дати відповідь на поставлене запитання.



Данетка:

Чоловік ввечері повернувся з роботи до дому. Тільки-но зібрався відкривати двері своєї квартири, як підходить художник з палітрою фарб в руках і проситься всередину, для того щоб продовжити роботу над фрескою, яку він розпочав.

Але як художник міг почати роботу, якщо квартира була зачинена?



Данетка розгадана. Перемогла LACaritas, з чим її і вітаю.



Отже відповідь: художник залив сусіда знизу, а так як фреска робиться по мокрій штукатурці, можна рахувати що робота розпочата.

@темы: логіка

Комментарии
24.11.2006 в 20:38

вони родичі?

чоловік і є художником?

з вікнами звязано?

він приніс фреску з собою?
24.11.2006 в 20:41

вони родичі?

ні



чоловік і є художником?

ні



з вікнами звязано?

ні



він приніс фреску з собою?

ні (фреска це не картина, як її можна з собою принести)
24.11.2006 в 20:41

москалі тут участь приймають?
24.11.2006 в 20:45

москалі тут участь приймають?

ні (перше попередження - за питання яке зовсім не стосується теми)
24.11.2006 в 20:52

москалі тут участь приймають?

ні (перше попередження - за питання яке зовсім не стосується теми)


правила читай

відповів і в мене 100 питань стали зрозумілими



він на дверях малював ?

Вони разом живуть?

24.11.2006 в 21:08

він на дверях малював ?

Ні (фреска переважно на стіні малюється)



Вони разом живуть?

Ні
24.11.2006 в 21:22

він на дверях малював ?

Ні (фреска переважно на стіні малюється)


перестань коментувати свої відповіді, чи так ти розумієш "блєснути інтелектом"





вони знайомі?

Жудожник малює фреску так само як ми робимо диплом?



24.11.2006 в 21:28

перестань коментувати свої відповіді, чи так ти розумієш "блєснути інтелектом"

Просто звільняю тебе від необхідності спитатм про підлогу і стелю :)



вони знайомі?

Можливо, але це не важливо.



Жудожник малює фреску так само як ми робимо диплом?

Не стосується суті запитання. Художник цілком нормальний.
24.11.2006 в 21:29

Для початку: Художник був колись всередині квартири?

художник був там раніше цього дня?

Художник був там за присутності власника?
24.11.2006 в 21:31

Художник був колись всередині квартири?

Ні



художник був там раніше цього дня?

Ні



Художник був там за присутності власника?

Ні

24.11.2006 в 21:35

Художник ще не почав втілювати ідею фрески в життя?

Вона в нього лише в уяві?

Він сусід власника?
24.11.2006 в 21:37

чоловік бачив до цього моменту цю фреску?

24.11.2006 в 22:27

Художник ще не почав втілювати ідею фрески в життя?

Ні



Вона в нього лише в уяві?

Так



Він сусід власника?

Так



чоловік бачив до цього моменту цю фреску?

Ні
24.11.2006 в 22:31

Ну є такий варіант: він почав малювати в себе на стіні, але йому не стало місця і він хоче домалювати на продовженні стіни сусіда. Так?
24.11.2006 в 22:34

він почав малювати в себе на стіні, але йому не стало місця і він хоче домалювати на продовженні стіни сусіда. Так?

Ні
24.11.2006 в 22:36

Так, не то. Тоді художник малює зовні і хче попасти на балкон сусіда? Як така ідея?
24.11.2006 в 22:39

Так, не то. Тоді художник малює зовні і хче попасти на балкон сусіда? Як така ідея?

Ідея також не погана. Але - ні. Фреска всередині квартири має бути.
24.11.2006 в 22:46

грає якусь роль де саме той художник живе зверху знизу
24.11.2006 в 22:51

грає якусь роль де саме той художник живе зверху знизу

Так, грає
24.11.2006 в 22:56

Перефарбую батареї в червоне. Вони одразу стануть теплі й чисті.
Нє, у мене сьогодні логіка не працює.



А чому сусід підійшов лише з палітрою фарб, може він живе згори і у нього впали пензлики з балкона на балкон того власника квартири. Тю, брєд якийсь написала.
24.11.2006 в 23:02

може він живе згори

Так, він живе згори.



у нього впали пензлики з балкона на балкон того власника квартири

Ні. Місце розташування фрески в квартирі чоловіка, а не художника.



Даю величезну підказку - Гандзі відгадати буде простіше ніж всім решта, принаймі я так думаю.
24.11.2006 в 23:07

Перефарбую батареї в червоне. Вони одразу стануть теплі й чисті.
Даю величезну підказку - Гандзі відгадати буде простіше ніж всім решта, принаймі я так думаю.

Чого це? Якщо я дизайнер, то це ще нічого не означає.



Кажу ж, логіка відсутня...



Добре, я здаюсь. Спати хочуууу! Може, щоб я не мучилась мені на ю-меіл скинеш відповідь, а?
24.11.2006 в 23:11

Якщо я дизайнер, то це ще нічого не означає.

Тут більше ти-художник потрібна.



Може, щоб я не мучилась мені на ю-меіл скинеш відповідь, а?

Гаразд, тобі на ю-мейл скину, Андрію в аську. А завтра, якщо ніхто нових варіантів не внесе, напишу тут.
25.11.2006 в 00:29

Адвокат дьявола
buchik Он (художник) залил соседа. Штукатурка размокла, поэтому теперь можно фреску рисовать? Она ж по мокрому рисуется?
25.11.2006 в 02:03

LACaritas, поздравляю :pozdr: .

Вот так народ думал, гадал, а ты пришла и с первой попытки...
25.11.2006 в 12:30

Адвокат дьявола
buchik Народ уже все, что можно было спросил, все вопросы, на которые хотелось бы услышать ответы, уже были заданы, а я просто свела все воедино. Дуже дуже дякую за вiтання!
25.11.2006 в 13:43

Народ уже все, что можно было спросил, все вопросы, на которые хотелось бы услышать ответы, уже были заданы, а я просто свела все воедино.

:umnik: и это уже не первую данетку отгадиваешь...



Дуже дуже дякую за вiтання!

:cheek:
25.11.2006 в 14:17

Адвокат дьявола
buchik уже не первую данетку отгадиваешь Люблю я это дело! :D

Расширенная форма

Редактировать

Подписаться на новые комментарии
Получать уведомления о новых комментариях на E-mail